|
Főoldal
1.Ha visszaigénylési aktáját biztos kezekben szeretné tudni, forduljon szakcéghez. Társaságunk széleskörű tapasztalattal rendelkezik adótanácsadás területén, azon országokból származó adótanácsadóink segítségével, melyekből visszaigénylési szolgáltatásainkat kínáljuk és mindent megteszünk annak érdekében, hogy ön a lehető legrövidebb időn belül és a legjobb feltételek között kapja meg a többletadót abból az államból, ahol munkaszerződéssel dolgozott.
Milyen okból igényelhető vissza az Európai Unió egy másik államában, az Amerikai Egyesült Államokban vagy Kanadában befizetett jövedelemadó?
A fejlett országok többségében progresszív adózást alkalmaznak, ami azt jelenti, hogy az adófizetők által kifizetett adó a megvalósított bevételek mértékében növekszik. Amennyivel nagyobb a jövedelmünk, százalékosan annál nagyobb adót számítanak rá. Léteznek különböző adózási kategóriák, olyan tényezők függvényében, mint a családi állapot, a család összetétele, gondozott személyek, munkahellyel kapcsolatos kiadások. Ugyanakkor igényelhetőek különböző adókedvezmények, az adófizető helyzetétől függően.
Külföldi állampolgárok esetében ezeket a tényezőket csak utólagosan veszik figyelembe, adóbevallás leadása után, amely szerint megállapítják a valós adókulcsot és az adófizető által kifizetett többletadó visszafizetésre kerül.
Az adóelőleg maximális visszaszolgáltatása érdekében alapos adóismeretek szükségesek. A Tax Returns Company iroda szakképzett személyzettel rendelkezik, ilyen módon az önöket illető juttatások igényléséhez a legjobb feltételeket kínálja.
Részletekért hívjon fel telefonon, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mail-ben vagy az internetes honlapunk chat-szolgáltatása útján.
Kapcsolat : Mobil +40753 536 140
e-mail: tax.returns.company@gmx.com
Facebook : https://www.facebook.com/tex.returnes.company/
Messenger: m.me/tex.returnes.company
Twirtter : https://twitter.com/CompanyTax
Hogyan működik az adó visszaterítési folyamat ?
1. Regisztráció
Meg lehet kezdeni adó-visszatérítés a legkényelmesebben : lépjen kapcsolatba velünk e-mailben tax.returns.company@gmx.com
2. Dokumentumok küldése
Töltse ki a tőlünk kapott űrlapokat, és készítse el az összes szükséges személyes dokumentumot:
- Útlevél vagy személyi igazolvány másolat
- Jaaropgave dokumentum vagy az utolsó fizetési nyilatkozat mindegyik munkáltatótól.
- BSN/SOFI szám
- Jövedelemi nyilatkozat a hazai Adóhivataltól (abban az esetben ha únios polgár)
A felsorolt adatokat es kitöltőt űrlapot küldje vissza e-mailen .
3. Dokumentum feldolgozás
Miután megkapjuk a dokumentumokat, e-mailben tájékoztatjuk Önt az adóbevallás megkezdéséről.
4 .A díjak visszatérítése
Amikor az adóhatóságok visszatérítik a túlfizetett díjakat, értesítjük e-mailben. Szolgáltatásunk megbízatása és a visszatérítési folyamat időtartama attól függ, hogy melyik országban történt az adózás .
Átlagos összeg visszaigénylése
Ügyfeleink átlagban minimum 200- maximum 816 euró-t igényelhetnek vissza.
Határidő
Az adót, visszamenőleg az utolsó 5 évre lehet visszaigényelni .
Az eljárás időtartama
A visszatérítési eljárás, átlagban 3-6 hónapot vesz igénybe.
Kapcsolat : tax.returns.company@gmx.com
mobil : 0040753536140
|